Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Kurňa, pane kníže (stížnost oklamaného studenta)

List pro pana knížete Karla Schwarzenberga, aby nám byl vděčnej za hlasy a nezváděl to školný. A aby raděj skřípnul ty, co ho nevolili.

 

Kurňa, pane kníže, to sme si nedomluvili! O tom ste mi na předvolebním pivku nic neřek! Byla s váma sranda, tak sem se ani neptal. Ale proč taky, že jo? Dyť šlo hlavně vo toho paroubka (schválně píšu s malym p), ne! Řikal ste, pomožte nám tu kreaturu poslat do hajzlu. Zvolte si nás, my sme čestný, poctivý a nekradem! Psali to tak i na netu a řikali to i kámoši ve třídě! Proto sme vás šli volit všichni. Jen pár týpků, co kouká na Novu, tam hodila toho Johna. Ale to je taky sympaťák.

Kurňa, pane kníže, klidně zvedněte poplatky u doktora. Stejně všichni jen simulujou. To mi nevadí, já stejně nemarodim. Chytněte pod krkem všechny ty socky. Stejně nechtěj makat a jen si choděj pro dávky. Vyházejte všechny odboráře, socany a jinou rudou pakáž. Nic jinýho si nezasloužej.

Ale kurňa, nezavádějte to školný. Anebo s tim aspoň počkejte, až dostuduju. Muj dědek, šmejd komoušskej, se mi teď směje. Přemlouval sem ho, jak mi radili na youtube. Měl ste vidět, jak se vztekal. Nechtěl pořád pochopit, co udělali ty komunisti v tom Řecku. Vpálil sem mu, že na takový jako von já ze svejch daní platit nebudu. Nandal sem mu to, co? Eště větší slast byla vidět ho po volbách, jak sedí zkroušeně u telky. Ale teď se mi směje. A taky mi přestal posílat kredit. Pane kníže, udělejte s tim něco! Ať už se mi přestane vysmívat.

Zaveďte na něj tu reformu penzí, a pořádnou, ať ho ten smích přejde. Ale spíš oddalte to školný. Naši mi už takhle dávaj málo, kolej sem nedostal a najít si brigošku při dojíždění je vopruz. Tátu nedávno vyhodili z práce a máma je v invalidním. Taky vás volili, tak buďte trochu vděčnej, pane kníže.

Jo?

Autor: Honza Vnouček | pátek 11.6.2010 12:15 | karma článku: 34,56 | přečteno: 3608x
  • Další články autora

Honza Vnouček

Varování vznikající vládě tzv. rozpočtové odpovědnosti

Kdo vlastně vyhrál letošní volby? Co by měli vítězové dělat? A na co by si měli dát pozor?

1.6.2010 v 1:23 | Karma: 18,91 | Přečteno: 948x | Diskuse| Politika

Honza Vnouček

Veřejná obhajoba Jiřího Paroubka jako duševní hygiena

Pískají novináři rovinu? Je Paroubek katalyzátor? Nebude z něj nakonec mučedník? A co ze mě?

24.5.2010 v 2:50 | Karma: 25,31 | Přečteno: 2050x | Diskuse| Politika

Honza Vnouček

V Paroubkovi se ztratila celá jedna generace českých novinářů

Jak dopadne jejich svatá válka? Pomůže jim psychoanalýza? A kudy z Paroubka vylezou?

12.5.2010 v 2:28 | Karma: 26,46 | Přečteno: 2151x | Diskuse| Ostatní

Honza Vnouček

Volit levici je legitimní a demokratické!

Volit ve svobodných volbách levici je legitimní a demokratické. Naopak, nedemokratické je tvrdit, že pravice je držitelkou pravdy a že levicový volič je nezodpovědný hlupák.

5.5.2010 v 1:02 | Karma: 44,84 | Přečteno: 11278x | Diskuse| Politika

Honza Vnouček

Paroubek a Rath zvoleni největšími českými papaláši

Kdo seje vítr, sklízí bouři!

18.6.2009 v 0:01 | Karma: 26,43 | Přečteno: 1835x | Diskuse| Politika
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Ženu soudí za sex se psem i zneužívání syna a vnuka. Byla to terapie, hájí se

15. dubna 2024  12:28,  aktualizováno  13:33

U Krajského soudu v Ústí nad Labem začalo projednávání případu dlouhodobého sexuálního zneužívání,...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Exposlanec ODS Šťastný, lékař bývalého prezidenta, se pokouší za ANO o návrat

23. dubna 2024  12:26

Pražské ANO ve středu rozhodne, zda zkusí vrátit do nejvyšších pater politiky Borise Šťastného,...

Bezdůvodně napadl děti na zastávce a v tramvaji. Agresora policie dopadla záhy

23. dubna 2024  12:16

Napadení dvou skupin dětí krátce po sobě šetřili v polovině dubna policisté v Praze Řepích. Nejprve...

Kadyrov má nekrózu slinivky, Kreml hledá nástupce, tvrdí investigativci

23. dubna 2024  11:03,  aktualizováno  12:09

Spekulace o zdravotním stavu Ramzana Kadyrova opět přiživil ruský exilový portál Novaja Gazeta...

Za napadení na koupališti v Dubí dostali tři muži až čtyřleté vězení

23. dubna 2024  10:45,  aktualizováno  11:41

Okresní soud v Teplicích poslal do vězení tři ze šesti obžalovaných v případu napadení mladíka na...

  • Počet článků 13
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2674x
Camus mi představil svůdnou, ale nevěrnou slečnu Revoltu, Kosík mě prohodil dveřmi kritického myšlení, u Bělohradského jsem se pořezal o dvousečný relativismus, bez Kellera bych pořád zakopával o ironii nezamýšlených důsledků, Diviš mi vrazil facku zranitelné zběsilosti, Jirousovi jsem nevykryl surově něžné pěstí, s Haškem jsem se pozvracel po bugulmské samohonce, Monty Pythonům vděčím za třísky z kříže satiry, a tak bych mohl pokračovat – jsem holt bigamista. Jo, a metal zasluhuje metál!

Seznam rubrik

Co právě poslouchám

Oblíbené články

Oblíbené stránky